Full time parent

Оff Topic

Какво работиш? беше за мен труден въпрос доскоро. Full time parent- единствения ми смислен отговор.
Така се случи, че от началото на миналия месец се превърнах в „half time parent“. Новата ми работа ме превърна в родител за половин ден на своето дете, и за половин ден- на няколко деца с увреждания.

Всъщност, за тях съм само психолога, който посещават два пъти седмично. За мен те са продължение на родителските ангажименти -извън дома. Не че това е лошо.

Професията ми? Full time parent. Само в различна обстановка.

Вашият коментар

